Targeting:
Monsters definition and behaviours:
Najpierw klikamy na <New Monster> Name - wpisujemy jakiegoś potworka, który ma być zabijany przez naszego chara. Count – Gdy count jest na Any, to targeting działa przy dowolnej liczbie potworów. Setting – Cyfra, którą tutaj wybierzemy wyznacza wartość dla ilu potworków widzianych na ekranie ustawienie będzie działać. Categories - Do uzupełnienia. HP% range - Wybieramy ile HP ma zjeżdżać potworkowi. Domyślnie od 100 do 0 (liczone w procentach). Danger level – Wybieramy poziom niebezpieczeństwa potworka. Im wyższa wartość tym potwór jest bardziej niebezpieczny i bot będzie próbował go zabić w pierwszej kolejności. Master attacks: Don’t avoid – Nie ucieka przed potworkami. Avoid wave – Unika ataków typu fire wave Draga. Avoid beam – Unika ataków typu energy beam Warlocka. Desired stance: Tu ustawiamy w jaki sposób bot ma podchodzić do potworka: Malee – Strike – Stoi w miejscu gdy zobaczy potworka. Jednak gdy ten podejdzie, to zawsze ustawia się twarzą w twarz. Malee – Parry – Bot po prostu podchodzi do potworka i stoi. Ale gdy mamy na sobie więcej niż 2 potworki, to zaczyna tak biegać, by biły go tylko 2. Dist – Away – Uciekamy przed potworkami. Na ile kratek ma uciekać będzie opisane w Stance Options. Melee – Reach – Podchodzi i klatuje potworka nie ruszając się przy tym. Melee – ParryReach – Do uzupełnienia. Melee – Approach – Bot będzie podbiegał do potworka i ustawiał się na skos. Melee – Cirlce – Do uzupełnienia. Melee – ReachCircle – Podbiega do potworka, ustawia się na skos od strony, w którą ma skierowaną potworek głowę. Melee – ReachStrike – Podbiega do potworka, a głowę zawsze kieruje w stronę przeciwną do niego. Distance – Wait – Do uzupełnienia. Lose Target – Stara się zgubić cel. Lure Target – Luruje potworka. Desired action – W pierwszym okienku wybieramy albo atak, albo chodzenie za potworkiem. W drugim rodzaj ataku – opisywać nie trzeba – jest to wystarczająco domyślne. Attack mode – Wybieramy jak nasz char powinien walczyć: Stand/Offensive – Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na full atk. Stand/Balanced – Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na balanced. Stand/Defensive - Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na defie. Chase/Offensive – Char biegnie do potworka i wali na full atk. Chase/Balanced - Char biegnie do potworka i wali na balanced. Chase/Defensive - Char biegnie do potworka i wali na defie. Wear ring – Kiedy atakujemy tego potworka, to dodatkowo zakłada nam dowolny pierścień. Play alarm – odtwarza alarmy. Loot monster – Podbiega do ciał potworków, otwiera je i zbiera loot. UWAGA! Nie otwiera bagów ani plecaków, które są w potworku!
Stance Options
Range distance – Wybieramy ile kratek od potworka ma się trzymać z daleka. Najlepiej mieć zaznaczoną opcję Dist – Away. Attack frequency – Z jaką częstotliwością ma sprawdzać odległość miedzy Tobą a potworkiem. Ignore other’s monster – Ignoruje resztę potworków, ucieka tylko przed tym jednym. Ignore Anti-bot monsters – Ignoruje potworki zwane „antybotami”. Allow diagonal movement – Do uzupełnienia. Run Targeting – Dopiero teraz wszystkie stworzone opcje zaczynają działać.
Target selection
List Order – Najpierw kara potworka, który znajduje się wyżej w Monster Definition. Health – Napada te potworki, które mają procentowo mniejszą ilość HP. Proximity – Bije potworki znajdujące się najbliżej. @Danger – Bije te, które są najniebezpieczniejsze. Random – Tak jakby losowo wybierał potworka, którego ma bić Stick – Jeżeli potworek ucieknie, a później wróci, to zostanie on ponownie zaatakowany. Target must be reachable – Jeżeli możemy podejść do potworka, to będziemy go atakować. Target must be shootable – Jeżeli zobaczymy potworka na ekranie i będzie można w niego @oddać strzał z czaru/runy (niekoniecznie podejść do niego!), to będzie go atakował.
|